eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRoznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowychRe: Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!tudelft.nl!txtfeed1.tudelft.nl!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.n
    l!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!198.186.19
    4.249.MISMATCH!transit3.readnews.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews
    .com!postnews.google.com!u34g2000yqu.googlegroups.com!not-for-mail
    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych
    Date: Thu, 15 Apr 2010 01:45:01 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 20
    Message-ID: <c...@u...googlegroups.com>
    References: <b...@z...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 132.188.32.100
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    X-Trace: posting.google.com 1271321101 1663 127.0.0.1 (15 Apr 2010 08:45:01 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Apr 2010 08:45:01 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: u34g2000yqu.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.100;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.2.3)
    Gecko/20100401 Firefox/3.6.3 (.NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2272813
    [ ukryj nagłówki ]

    On 15 Kwi, 09:47, amos <g...@g...com> wrote:
    > Z jakiego powodu benzynowe silniki samochowe konstruuje sie tak, ze
    > praktyczny zakres predkosci obrotowych konczy sie na powiedzmy 6-7k
    > rpm a motocyklowych na 15k rpm?

    zywotnosc, masa, ekologia ;)

    taki motocyklowy (600-1000cm3 / 100-180KM) mozna wsadzic do samochodu,
    ale
    1.bedzie znacznie glosniejszy
    2. nie wytrzyma raczej 100tys
    3. olej co 6tys (albo i wczesniej, bo wieksze obciazenia niz w
    motocyklu)
    4. regulacja luzow zarowych co ~20tys (moze 0,1% ma hydrauliczne - i
    nie trzeba)
    5. wieksze spalanie
    6. drogie czesci ;) np. jedna swieca irydowa do CBR 600 okolo 90PLN
    ...

    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: