eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozmiar opon a spalanieRe: Rozmiar opon a spalanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Rozmiar opon a spalanie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5bd482ff$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <pr6hov$pqr$1@node2.news.atman.pl> <pr6ud2$653$1@node2.news.atman.pl>
    <5bd6fef7$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd700ca$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd7036b$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd7084e$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd70c8f$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd728d0$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd787a0$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd82c15$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd836bc$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd85f11$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd88b1f$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd8aaf7$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd8c3d9$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd8c5e7$0$15175$426a34cc@news.free.fr>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Tue, 30 Oct 2018 22:04:45 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5bd8c5e7$0$15175$426a34cc@news.free.fr>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <5bd8c79a$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.238.88.44
    X-Trace: 1540933530 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 486 213.238.88.44:54336
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2508
    X-Received-Body-CRC: 499482272
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642642
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-10-30 o 21:58, Mateusz Viste pisze:
    > On Tue, 30 Oct 2018 21:49:10 +0100, LordBluzg(R) wrote:
    >>> Mowilismy o zmierzeniu wplywu swiatel, wiec jesli zauwaze na postoju,
    >>> to tez jest to dowod.
    >>> A IMO - latwiej bedzie zauwazyc wplyw tych 0.15kW gdy silnik chodzi na
    >>> minimalnej mocy, niz gdy produkuje powiedzmy 20kW.
    >>
    >> Ale nie możesz tego odnosić do określania w godzinie, skoro uznaje się
    >> przelicznik l/km.
    >
    > U niektórych ludów spotkać można informację o liczbie mil na galon - to
    > dopiero cyrk. To ja już wolę ilość litrów na godzinę którą proponuje
    > kolega JF. Przyjemniejsze to w obsłudze i poniekąd znajome - jak w
    > ciągniku.

    OK :D Zatem ja proponuję ilość litrów na 100h, żeby było sprawiedliwie
    :D...skoro liczymy l/100km a nie litr na kilometr :D
    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: