  • Data: 2018-10-30 23:37:48
    Temat: Re: Rozmiar opon a spalanie
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-30 o 22:04, LordBluzg(R) pisze:

    > OK :D Zatem ja proponuję ilość litrów na 100h, żeby było sprawiedliwie
    > :D...skoro liczymy l/100km a nie litr na kilometr :D

    ...tak dopowiem. W badaniu na 100h/postój na pewno wyjdzie różnica, bo
    się uzbiera te 150W w jakąś ładną buteleczkę :) A mi właśnie o to chodzi.
    Nie po to łażę do Biedry, żeby zaoszczędzić 2zł na zakupach ale przy 200
    zakupach to mam 4 stówy i mogę sobie zabalować w pobliskim barze i
    zamówić ośmiorniczki:) Patrząc w ten sposób na oszczędności, dochodzi
    się do wniosku, że jeśli robimy samochodem rocznie 10tys km to chuj.
    Można wciskać w gaz, zakładać wałki, palić gumę i świecić halogenami w
    niebo. Jak ktoś robi 50tys km rocznie to zaczyna się od drobiazgów bo
    one wtedy dają konkrety w postaci oszczędności. Wtedy właśnie kupuje się
    opony A a nie D i rozkminia czy się pościgać czy odpuścić i kupić sobie
    buteleczkę dobrego piwa :)

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?