    From: Trybun <Y...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rondowa partyzantka po poznańsku
    Date: Wed, 20 Nov 2013 12:39:47 +0100

    W dniu 2013-11-18 22:18, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail Y...@y...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bzdura.
    > Ci z prawej nie rusza bo na kierunku poprzecznym jest czerwone.
    > Zielone maja jednoczesnie ci z przeciwka do jazdy na wprost ale w
    > przeciwnym do twojego kierunku.

    O czym my w ogóle gadamy?
    Proponuję samemu sprawdzić jak się to odbywa na tym rondzie - po
    wjechaniu na nie od strony ul. Warszawskiej. I dopiero wtedy proszę o
    opinię. I jeżeli po ruszeniu na zielonym i przejechaniu
    kilkunastu/dziesięciu metrów nie będziesz zmuszony wduszć z całych sił
    pedału hamulca, ponieważ ci od strony Zawad właśnie wystartowali, to
    możesz mnie nazwać laikiem który prawko kupił za geś, albo jeszcze czymś
    gorszym. Tak wyobraź sobie że na tym skrzyżowaniu nie zatyrzymuje cię
    nic gdy ruszasz na zielonym tylko komendant drogówki zaleca uważać na to
    czy auta będące na dojeździe już nie ruszyły.