eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRondoprostowacz z Radomia :PRe: Rondoprostowacz z Radomia :P
  • Data: 2014-06-04 15:23:46
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 4 Jun 2014 15:02:37 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:



    > Ponieważ drogi też trzeba budować i znakować z głową a nie jak się komu
    > wydaje że tak będzie łatwo, prosto i przyjemnie (oznakować).

    Nie no oczywiście, nikt się na niczym nie zna. Nie powinieneś ty może zostać jakimś
    inżynierem ruchu, albo co tam, ministrem infrastruktury?

    > Ma bardzo duże znaczenie -- tylko niektórzy "inżynierzy" znaleźli w C-12
    > lek na całe zło i stawiają go w tak abstrakcyjnych miejscach, że czasem żal
    > dupę ściska. Przykłady już padły.

    Tak tak, jasne. Wiesz, jak dla mnie, to stawianie C12 przed czymś takim jak rondo
    Marszałkowska, czy rondo De Gaulle'a w Wawie, to też jest bez sens, bo tak naprawdę
    C12 niczego tam nie wnosi.

    >
    > > Przypisy muszą być uniwersalne i pasowac do dowolnego typu skrzyżowania,
    > > a nie jak u ciebie, tylko do malutkich.
    >
    > To czemu u ciebie inaczej się jeździ na skrzyżowaniu "kwadratowym"

    Bo są wymalowane odpowiednio pasy ruchu, to się tak jeździ, jak one nakazują. Jak nie
    widzisz różnic w sposobie poruszania się po tych skrzyżowaniach, to co ja ci mogę
    powiedzieć. Znam przynajmniej jedno skrzyżowanie, po którym się jeździ jak po tych
    wynalazkach w stylu Gaulle'a, też ma wyspę op środku, a C12 nie jest oznaczone i
    ludzie jakoś potrafią się poruszać bez niego.


    > Czemu na zwykłym skrzyżowaniu bez specyficznych znaków wiesz że masz się
    > PRZED manewrem ustawić na właściwe miejsce PRZED skrzyżowaniem (prawo,
    > lewo, oś) bo inaczej dasz dupy, a na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym masz to
    > w nosie i kombinacje w stosowaniu ww. przepisów zaczynasz dopiero będąc na
    > skrzyżowaniu?

    Bo jeśli mówimy o klasycznym rondzie, gdzie ruch jest po okręgu, wymalowane pasy ci
    na to pozwalają i żaden z wymalowanych pasów nie "schodzi" z ronda, o ile nie jest to
    turbinowe.

    > Nie pitol więc o uniwersalności przepisów i uniwersalności swojej teorii
    > warunkując to wielkością SORO, skoro nie masz uniwersalnej jazdy nawet w
    > przypadku małych skrzyżowań.

    Ależ jest i jest ona regulowana poprzez znaki poziome i pionowe.


    --
    pozdrawiam
    szerszen

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: