  • Data: 2014-06-05 08:11:58
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 4 Jun 2014 15:26:21 +0200, szerszen

    > Ależ wszystko jest jasne, masz C12 przed wjazdem i już.
    > Dopóki z ronda nie zjedziesz, to jest tak jak w przepisach i tyle.
    > Masz problemy z pamięcią krótkotrwałą?

    Masz problemy ze zrozumieniem przepisów? Przepisy mówią, że droga z
    pierwszeństwem (a przecież za taką uznajesz obwiednię ronda), jeśli
    odległość od poprzedniego znaku przekracza 50m, musi być należycie
    oznakowana. W przeciwnym razie będzie wprowadzać kierowców w konsternację.
    Mnie nie, radzę sobie, ale nie raz widziałem takich co się zatrzymywali w
    podobnych miejscach i blokowali ruch na skrzyżowaniu. Ale rozumiem że dla
    ciebie to mrzonka a przepisy są tylko tam istotne, gdzie tobie pasują.

    > Tak jak bzdurą jest twoja teoria.

    Dlatego pominąłeś przykład kolejnego koszmarka, który jest już tak
    koszmarnie koszmarny, że w swojej koszmarności dopuszcza możliwość
    PARKOWANIA na obszarze skrzyżowania -- a ty nadal nie widzisz w tym nic
    dziwnego.

    --
    Pozdor Myjk