  • Data: 2014-06-05 00:30:39
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "PlaMa" wydumał(a) w wiadomości ID
    news:538f9a7d$0$2155$65785112@news.neostrada.pl
    [...]

    > Nie wiem, jak ci udowodnić, że nadrzędne, główne i mega super źródło
    > poleceń jak poruszać się na drodze nazywane w skrócie PORD, nakazuje w
    > swojej treści ustępować pojazdom na ich pasie.
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU1997098
    0602 i tam art. 22
    > ust. 4.
    > Ja to przyjmuję jako FAKT i przyznam się, że nie wiem jak to bardziej
    > udowodnić.

    No co Ty :> Myjk przyjmuje taki FAKT (UWAGA!!!):

    "Jeżeli jednak przed rondem, ponad znakiem C-12, znajduje się znak A-7 (ustąp
    pierwszeństwa przejazdu), wtedy pierwszeństwo posiada pojazd znajdujący się na
    jezdni okrężnej przebiegającej wokół centralnej wyspy i wjeżdżający w jeden z
    _wylotów_ ."

    Pierwszeństwo do W Y L O T Ó W! Rozumiesz?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Rondo
    Nie możesz kłócić się z wikipedią :>

    --
    Michael________