  • Data: 2014-06-04 15:02:37
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 4 Jun 2014 13:41:20 +0200, szerszen

    > Nie patrz w lustro jak piszesz. Moja interpretacja sprawdza się
    > na rondzie dowolnej wielkości i kształtu,

    G. prawda, tobie się nie trzyma nawet na najmniejszych skrzyżowaniach. Na
    klasycznym masz inne zasady niż na okrężnym, nawet jak są tych samych,
    małych gabarytów. Ale to mnie nie dziwi, traktujesz SORO jak "zestaw
    skrzyżowań" to masz spore pole do popisu.

    > to twoja nie trzyma się kupy jak ci rondo powiększą.

    Ponieważ drogi też trzeba budować i znakować z głową a nie jak się komu
    wydaje że tak będzie łatwo, prosto i przyjemnie (oznakować).

    > A jakie to ma znaczenie jakiej wielkości jest rondo lub plac,
    > przypominam że oznakowanie c12 stosuje się i do tego i do tego.

    Ma bardzo duże znaczenie -- tylko niektórzy "inżynierzy" znaleźli w C-12
    lek na całe zło i stawiają go w tak abstrakcyjnych miejscach, że czasem żal
    dupę ściska. Przykłady już padły.

    > Przypisy muszą być uniwersalne i pasowac do dowolnego typu skrzyżowania,
    > a nie jak u ciebie, tylko do malutkich.

    To czemu u ciebie inaczej się jeździ na skrzyżowaniu "kwadratowym" (tj. z
    kolizyjnym skrętem w lewo) a inaczej na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym (i
    jeszcze tam jakieś rozróżnienia robiłeś w międzyczasie pomiędzy SORO) gdzie
    takowy skręt jest wyeliminowany przez wyspę?

    Czemu na zwykłym skrzyżowaniu bez specyficznych znaków wiesz że masz się
    PRZED manewrem ustawić na właściwe miejsce PRZED skrzyżowaniem (prawo,
    lewo, oś) bo inaczej dasz dupy, a na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym masz to
    w nosie i kombinacje w stosowaniu ww. przepisów zaczynasz dopiero będąc na
    skrzyżowaniu?

    Nie pitol więc o uniwersalności przepisów i uniwersalności swojej teorii
    warunkując to wielkością SORO, skoro nie masz uniwersalnej jazdy nawet w
    przypadku małych skrzyżowań.

    --
    Pozdor Myjk