-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
Date: Sat, 22 May 2010 21:08:18 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 104
Message-ID: <2...@b...poznan.pl>
References: <hsomn8$8hc$1@mx1.internetia.pl> <hsorn5$qah$1@node2.news.atman.pl>
<4beffcc0$0$17104$65785112@news.neostrada.pl>
<p...@4...com> <hsp8l1$bn4$1@news.onet.pl>
<1...@b...poznan.pl> <hspdcf$uel$1@news.onet.pl>
<1...@b...poznan.pl> <hspi4s$d8u$1@news.onet.pl>
<1...@b...poznan.pl> <hsreqs$pda$1@news.onet.pl>
<1...@b...poznan.pl> <hssdn7$n10$1@news.onet.pl>
<hstt9e$sqo$1@node1.news.atman.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<1...@b...poznan.pl> <ht1k08$gi7$1@news.onet.pl>
<2...@b...poznan.pl> <ht47n2$e7a$1@news.onet.pl>
<2...@b...poznan.pl> <ht62mn$mn4$1@news.onet.pl>
<2...@b...poznan.pl> <ht6pi8$qim$1@news.onet.pl>
<2...@b...poznan.pl> <ht9ctf$fku$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-79.173.13.135.tesatnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1274562498 29253 79.173.13.135 (22 May 2010 21:08:18 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 22 May 2010 21:08:18 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
X-Antivirus: avast! (VPS 100522-1, 2010-05-22), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282627
[ ukryj nagłówki ]Osobnik posiadający mail p...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>>>>> A mnie już kilku wyprzedzało. Wyprzedzali także tacy, którzy mieli
>>>>> w dupie fakt, że sygnalizuję chęć wykonania manewru wyprzedzania,
>>>>> pakowali się na lewy, przeciwny pas bez kierunkowskazu pędząc 2
>>>>> razy szybciej niż dozwolona na danym odcinku i próbując wyprzedzić
>>>>> kilka samochodów naraz, a później wciskali się pomiędzy samochody,
>>>>> aby uniknąć zderzenia czołowego z jadącycm z przeciwka.
>>>>>
>>>> rozpoczynali manewr w momencie kiedy ty sygnalizowałes, czy ty
>>>> sygnalizowałes w momencie kiedy oni juz wyprzedzali?
>>>
>>> Chyba wystarczająco wyraźnie napisałęm.
>>> Po co więc pytasz ? Masz problemy z czytaniem lub zrozumieniem tego
>>> co napisałem ?
>>>
>> po pierwsze - z całym szacunkiem - wsadz sobie te uwagi o
>> nieumiejetnym czytaniu. Wskazywałem ci juz, ze w jednym poscie
>> oburzasz sie na ton adwersarza a w drugim dyskutujesz, stosujac
>> polemiki na podobnym poziomie.
>
> Widzę, że do Ciebie inaczej nie dociera, a skoro wcześniej zacząłeś
> pisać do mnie takim tonem to chyba jest to jednoznaczne z
> przyzwoleniem na odpowiadanie takim samym tonem Tobie. Tak więc nie
> rozumiem dlaczego teraz się złościsz ?
hmmm, czy ja sie wlasnie dowiedziałem, ze ze to ja zacząłem takim tonem do
ciebie pisac?
Prosze, wskaz, bo raczej mi sie to nie zdarza, zebym to ja zaczał takim
tonem, ba, przewaznie nawet jak druga strona zacznie to udaje mi sie
powstrzymac (choc wiem, ze nie w tej dyskusji)
> Co do pytania to napisałem wcześniej: "Wyprzedzali także tacy, którzy
> mieli w dupie fakt, że sygnalizuję chęć wykonania manewru
> wyprzedzania..." Co w tym zdaniu jest niejasnego ?
> Przecież jasno i wyraźnie napisałem o sytuacjach, w których
> wyprzedzano mnie, kiedy ja już szykowałem się do wyprzedzania i
> zawczasu i wyraźnie sygnalizowałem wcześniej ten zamiar. Co gorsza
> rozpoczynali manewr bez sygnalizowania.
>
chcialem sobie to wyobrazic, po co sygnalizujesz manewr i jednoczesnie na
tyle długo go nie wykonujesz, ze ktos inny zdarzy go rozpoczac.
Chyba, ze dzieje sie to w miare jednoczesnie.
>> Ad meritum, juz wyjaasnie swoje watpliwosci.
>> Jezeli chciaes wyprzedzac, a oni juz wyprzedzali, to znaczy, ze
>> chciałęs zajechac im droge?
>> Jezeli oni jeszcze nie wyprzedzali, a ty sygnalizowałes chec, to na
>> co czekałes.
>
> Po co te konfabulacje i dywagacje ?
>
hmm
to nie sa ani konfabulacje ani dywagacje (bo nei twierdze ze tak robisz)
tylko pytania.
>> I najwazniejsze - moze arto trzymac odstepy umozliwiajace
>> wyprzedzajacemu wjazd miedzy nas a poprzednie auto.
>
> Na jakiej podstwawie uważasz, że kiedy mam zamiar wyprzedzić jakieś
> auto mam trzymać odstęp na tyle duży, żeby się zmieściło przede mną
> inne auto ? Jest taki zapis w PoRD o zachowaniu takiego odstępu, ale
> dotyczy on po pierwsze samochodów ciężarowych, a poza tym nie dotyczy
> to manewru wyprzedzania tylko zachowania odstępu podczas jazdy.
nie twierdze ze masz. A tym bardziej, ze przepis ci nakazuje.
Pytałem, czy nie sadzisz, ze warto.
> Kiedy jadę samochodem osobowym zachowuję odstep pomimo, że PoRD nie
> wymusza tego na mnie. Kiedy jednak chcę wyprzedzić utrzymuję mniejszy
> odstęp i sygnalizuję zamiar. Wyczekuję momentu, kiedy mnie minie
> samochód z przeciwka i rozpoczynam manewr wyprzedzania. Jadący z tyłu
> za mną z większą prędkością od mojej nawet nie zwalnia tylko mija się
> z tym z przeciwka i natychmiast zjeżdża na przeciwny pas ruchu bez
> włączania kierunkowskazu na zasadzie "nie będę ujawniał moich
> zamiarów, bo mnie ktoś jeszcze uprzedzi". Nie patrząc nawet na to, że
> ja w tym momencie rozpoczynam manewr. Już kilka razy o mało taki
> idiota nie przywalił mi w kufer, a co niektórzy jeszcze w bezczelny i
> chamski sposób trąbią lub oślepiają długimi. Kiedyś taki dreso-debil
> próbował wyprzedzić kilka samochodów, które grzecznie jechały jeden za
> drugim i po kolei wyprzedzały ciężarówkę. Ponieważ ruch z przeciwka
> był dość duży to wyprzedzało jedno, góra dwa auta w lukach z
> przeciwka. Ten idiota zaś postanowił wyprzedzić wszystkich naraz wraz
> z ciężarówką. Nie dość, że przyblokował wszystkich chcących wyprzedzić
> to ledwo uniknął śmierci, bo porwał się za wykonanie tego manewru,
> kiedy wszyscy jechaliśmy pod górkę i wszyscy się wstrzymali w tym
> miejscu od wyprzedzania. Gdyby nie mój zdrowy umysł i szybka moja
> reakcja polegająca na zrobieniu dużego odstępu jak tylko zobaczyłem
> wyłąniające się z przeciwka zza górki auto to gnojka oraz cała piątkę
> męsko-żeńską wywieziono by prawdopodobnie w czarnych workach, bo
> odbywało się to przy prędkości ponad 80km/h, a za wąskim i płytkim
> rowem rosły drzewa (teren zalesiony).
>
dwie sprawy:
1. przyznaje, ze tacy sie zdarzaja i powduje spore zagrozenie.
2. proponuje manewr wyprzedzania rozpoczynac jeszcze zanim minie cie
samochód jadacy z przeciwka - tak bedzie bezpieczniej.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach
niż bogaci - to biedni." Oscar Wilde
Następne wpisy z tego wątku
- 22.05.10 23:21 to
- 22.05.10 23:24 Plumpi
- 22.05.10 23:26 Plumpi
- 22.05.10 23:32 to
- 22.05.10 23:50 J.F.
- 23.05.10 00:58 Plumpi
- 23.05.10 01:10 Plumpi
- 23.05.10 01:36 Plumpi
- 23.05.10 01:39 Plumpi
- 23.05.10 09:18 Jurand
- 23.05.10 09:28 Jurand
- 23.05.10 09:44 to
- 23.05.10 09:45 to
- 23.05.10 09:45 to
- 23.05.10 10:19 Jurand
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=