  • Data: 2010-05-23 00:58:33
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4bf84abd$0$2599$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jest zasadnicza różnica pomiędzy napisaniem "piszesz głupoty" a "jesteś
    > głupi". Jeśli jej nie widzisz, to współczuję.

    Nie widzę, abyś pisał "piszesz głupoty".
    Za to widzę pisane przez Ciebie inwektywy pod moim adresem: "Nie wiesz co
    piszesz", "Twoje durne teorie", "Twoja jego interpretacja (odmóżdżona)."

    > Dowiedz się też co znaczy wyraz "inwektywa".

    Ależ proszę bardzo oto opis z Wikipedii:
    Inwektywa - obraza słowna wyrażona mową lub pismem, przez przypisanie danej
    osobie cech negatywnych. Najczęściej wykorzystuje się wyrazy nacechowane
    emocjonalnie. Gramatycznie najczęściej rzeczownik lub przymiotnik.

    Inwektywa może być wyrażona na różne sposoby:
    m.in.
    - przyrównanie do osoby chorej lub niedorozwiniętej:

    Skoro dla Ciebie zwroty: "Nie wiesz co piszesz", "Twoje durne teorie",
    "Twoja jego interpretacja (odmóżdżona)." nie są przyrównywaniem do osoby
    niedorozwiniętej to wybacz, ale nasuwa mi się tylko jedna myśl, że po prostu
    "jesteś głupi".