  • Data: 2010-05-21 17:34:13
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Icek wrote:

    > jego odpowiedzialnosc za czyn znika bo jak ma odpowiadac jak nie widac, ze
    > to skrzyzowanie

    Co to znaczy nie widać? Jeździsz nie widząć jezdni przed sobą? Zaraz
    padnie propozycja "żebyś oddał prawo jazdy"...

    > z zalozenia ze to byl wypadek a nie proba samobojcza.

    Widziałem osobiście wypadek tego typu (tylko prędkość mniejsza). Gość
    skręcał w lewo na skrzyżowaniu, sygnalizował, ba zatrzymał się przy osi
    jezdni bo z przeciwka był ruch. Ba, jeden za nim jadący ominął go z
    prawej (prawidłowo). Ale następny patrzył nie wiadomo na co i gdzie i
    usiłował wyprzedzić z lewej -- ale za ostro wyprzedził, postawiło go
    bokiem, wpadł do rowu fiknął 3/4 kozła i wyrżnął spodem samochodu w drzewo.

    To nie była próba samobójcza, tylko właśnie wypadek. Z winy kolesia co
    omijał z lewej strony samochód skręcający w lewo na skrzyżowaniu. Tak
    sąd orzekł.

    \SK