  • Data: 2010-05-21 16:35:13
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ht5ua4$enr$1@node1.news.atman.pl...

    > no i tu jest sedno sprawy:
    >
    > kapelusz czesto po takiej wsi toczy sie 20-30km/h. Przed skretem nie
    > zawsze
    > widoczne jest ostre hamowanie

    Jeśli ktoś się toczy po takiej wsi 20-30 km/h, to najpierw do niego
    dojeżdżasz (bo cholera wie, co koleś kombinuje), a potem dopiero po
    upewnieniu się, zaczynasz wyprzedzać. A nie z przewagą prędkości rzędu 100
    km/h !

    > Co innego jechac 160km/h. ROznice pomiedzy 50 a 160 da sie zauwazyc. Ale
    > czasami pomiedzy 30 a 20 km/h juz nie tak latwo zwlaszcza jak sie pedzi
    > duzo
    > szybciej

    Nie tłumacz debila. Jechał jak pojebany i sie rozbił. Koniec rozważań.
    Jechałby wolniej, to by przeżył.

    Jurand.