  • Data: 2010-05-20 11:13:09
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:ht2tso$p4t$1@news.onet.pl...

    > Jesteś za głupi żeby zrozumieć, że ten wątek nie jest o mnie?
    > Jeśli tak, to wypad na jakieś forum dla ludzi z problemami.

    A Ty masz jakiś problem, który uniemożliwia Ci dyskusję na jakimś w miarę
    sensownym poziomie, żeby nie używać zwrotów "jesteś za głupi", albo "wypad
    na forum"?
    Dlaczego nad wyraz cenisz sobie prawo do zachowania pierwszeństwa przejazdu,
    ignorując wszystkie okoliczności, które mogą przemawiać na korzyść kierowcy,
    który owe prawo naruszył?

    Jurand.