  • Data: 2010-05-20 11:11:15
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Icek pisze:
    (...)
    > jak czytam to co wypisujecie to rece opadaja.

    Wcale mnie to nie dziwi. Czasem warto spróbować zrozumieć pewne rzeczy,
    a nie iść w zaparte.

    > Nazmyslajcie jeszcze troche a bedzie sie czytac jak dobra komedie.

    To wcale nie jest komedia, choć kilku wesołków tu się pojawiło.

    > Nie umiecie jezdzic to zostancie w domu i po temacie. Najlepiej z lektura PoRD
    > pod poduszke

    O proszę jak dobrze Ci idzie zarzucanie innym braku umiejętności jazdy
    oraz nieznajomości PoRD - problem w tym, że sam już popisałeś się
    wielokrotnie tym, co próbujesz przypisać innym.

    > EOT

    Eotujesz, eotujesz i nic z tego nie wynika. Jeszcze poplokuj wzorzem
    tutejszego mistrza.