  • Data: 2010-05-17 11:37:45
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4bf0ceaa$0$17093$65785112@news.neostrada.pl...

    > Na pustej, wiejskiej drodze pośrodku niczego trudno zauważyć A6 jadące
    > choćby i 150 km/h? Skoro masz takie problemy, to lepiej przesiądź się do
    > autobusu.

    Przede wszystkim musisz dać sobie poprawkę na to, że nie wszyscy kierujący
    wezmą pod uwagę to, że ktoś na takiej drodze będzie zasuwał 120 km/h i
    więcej.

    Mój pogląd na sprawę jest taki: problem w tej sytuacji zaczął się w
    momencie, gdy kierowca Audi znacznie przekroczył prędkość dopuszczalną na
    tym odcinku (znacznie to jest dla mnie jazda 100 km/h i więcej w obszarze
    takim jak ten - drzewa przy drodze, wąska jezdnia, widać, że jedziemy przez
    typową polską wieś).

    Oczywiście zapewne zaraz znajdzie się tutaj cały tabun miszczów, którzy
    kapelusznikom mówią mocne i stanowcze "raczej nie". Ale niestety - w
    przypadku, gdy na drodze dochodzi do zdarzeń nieprzewidzianych wcześniej, a
    prędkość dalece wykracza poza dopuszczalne przepisami normy - należy liczyć
    się z równie nieprzewidywalnym zakończeniem szybkiej jazdy.

    Dlatego nigdy nie usprawiedliwię osoby, która będzie zasuwała TAKĄ drogą i
    będzie miała do kogoś pretensje "że jej wyjechał przed maskę i dlatego się
    auto zatrzymało na drzewie". Sorry - było się zastanowić, czy aby w takiej
    wiosce nie będzie rzadko spotykanym zjawiskiem pacjent lecący 120/50 - co za
    tym idzie większość uczestników ruchu założy, że tradycyjnie jakiś "tutejsy"
    jedzie 50, no góra 70 na godzinę.

    Biadolicie nad tym, że gość zginął przez jakąś "pizdę". On nie zginął przez
    żadną "pizdę", tylko przez nadmierną prędkość. Gdyby jechał tyle ile
    powinien, to nawet waląc centralnie w bok tego Punto, nie byłoby ofiar wśród
    pasażerów Audi.

    Jurand.