  • 31. Data: 2009-06-15 08:13:12
    Temat: Re: Retardy atakują - tym razem padło na T&S
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 14 Jun 2009, JD wrote:

    > Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał

    > a co to zmieni?

    Nie będą mogli "wyedytować z powrotem bo oni lepiej wiedzą jak
    ma być", jak mniemam.
    W Wikipedii zwolennik tezy iż "tilt & shift to efekty w Photoshopie"
    ma takie same prawa :>

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2009-06-15 08:57:54
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h14sar$nsu$1@inews.gazeta.pl>,
    f1969 nabazgrał:

    > Chodzi mi o ludzi , życiorysy - Wikipedia promuje jedną określoną opcję
    > polityczną. Smutne.

    Lol. Demokracja promuje jedną określoną opcję polityczną ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 33. Data: 2009-06-15 10:02:32
    Od: "JD" <j...@g...com>

    > Nie będą mogli "wyedytować z powrotem bo oni lepiej wiedzą jak
    > ma być", jak mniemam.
    > W Wikipedii zwolennik tezy iż "tilt & shift to efekty w Photoshopie"
    > ma takie same prawa :>

    A to parę tysięcy to moze być mało ;)

    JD

  • 34. Data: 2009-06-15 10:05:04
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    JD napisał(a):

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0906151011470.3496@quad...

    > A to parę tysięcy to moze być mało ;)

    Za 10 lat to będzie tekst, Ziom zalewasz, zdjęcia się robiło aparatem a
    nie w komputerze? A co to jest aparat fotograficzny?

    wer

  • 35. Data: 2009-06-15 10:51:47
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze l...@l...localdomain:

    > Lol. Demokracja promuje jedną określoną opcję polityczną ;)

    Chodzi o to że przed wyborami ktoś dopisał do artykułu o Hubner że była
    córką partyjniaka, a ktoś inny to usunął. Przygłupy zaczęły z tego robić
    aferę na swoich "niezależnych" (czyt. zależnych od pisu) portalach. Ciekawe
    kiedy zaczną się rzucać że usuwa się modyfikacje "to jebany żyd" bo takich
    jest pełno, wystarczy popatrzeć w historii.

  • 36. Data: 2009-06-15 19:16:58
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
> [...]
    > kiedy zaczną się rzucać że usuwa się modyfikacje "to jebany żyd" bo takich
    > jest pełno, wystarczy popatrzeć w historii.

    O rany,
    jak by to najbardziej ważne było jakich to ktoś miał rodziców, jakiego
    jest wyznania itd. Encyklopedia ma za zadanie skupiać najważniejsze i
    najbardziej rzetelne informacje. Wiadomość o tym, że ktoś zabrał lizaka w
    przedszkolu współrówieśnikowi jest najmniej ważna, choćby to dziecko miało
    traumę do końca życia.
    Jak byście tak mogli może po prostu olać takie sprawy... Pisanie że wiki
    jest zła bo jakieś hasło to i tamto... jest raczej bez sensu :) Ile razy
    korzystaliście z wpisów i przydały się wam? :)

    d.

  • 37. Data: 2009-06-15 21:56:20
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 15 Cze, 21:16, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:
    . Encyklopedia ma za zadanie skupiać najważniejsze i
    > najbardziej rzetelne informacje

    Wiki tego zadania nie spełnia

    Ile razy
    > korzystaliście z wpisów i przydały się wam? :)

    Bez weryfikacji w innych źródłach ani razu.
    Pozdro Marcin

  • 38. Data: 2009-06-15 23:10:58
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > . Encyklopedia ma za zadanie skupiać najważniejsze i
    >
    > Wiki tego zadania nie spełnia
    >
    > Ile razy

    Tak w temacie wiki (gdyby się komuś zachciało) to tutaj jest wersja
    SVG (inkscape) obrazka (opcja dowload z lewej strony)
    http://mgpl.deviantart.com/art/Reg-Scheimpfl-SVG-126
    064410

    Tutaj jeszcze raz PNG z poprawionym tytułem
    http://mgpl.deviantart.com/art/Regula-Schempfluga-12
    5914071