  • 1. Data: 2009-06-14 09:49:11
    Temat: Samyang a Falcon...
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Czy ktoś może mi powiedzieć , czym się różnią te dwie firmy, gdyż obie
    wypuszczają obiektyw, który chcę nabyć (fisheye). Chciałem Samyanga -
    nie ma, ale jest Falcon - wygląda jak Samyang, ma identyczne parametry i
    cenę. Tylko czy to to samo?

    pozdr
    Olek

  • 2. Data: 2009-06-14 10:35:31
    Temat: Re: Samyang a Falcon...
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha Olek napisał tak:

    > Tylko czy to to samo?

    dokladnie i calkowicie to samo

    --
    http://www.demotywatory.pl/komentarze/2330
    W tablicę kluczyk raz i dwa

  • 3. Data: 2009-06-14 11:26:25
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    pewnie mowisz o body Canona? ;)

    mają wszyscy miec, jak pytalem kilku sprzedawców, pod koniec czerwca
    Samyangi ;)

    pzdr

    Sebastian

  • 4. Data: 2009-06-14 12:05:43
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Olek wrote:
> [...]
    > wypuszczają obiektyw, który chcę nabyć (fisheye). Chciałem Samyanga -
    > nie ma, ale jest Falcon - wygląda jak Samyang, ma identyczne parametry i

    Ot taki branding w tej firmie. Przy większym zamówieniu możesz sobie
    zażyczyć nawet logo "pl.rec.foto.cyfrowa" :) Poza samyangami jest też np
    walimex i to też z jednej fabryki wychodzi :)

    d.

  • 5. Data: 2009-06-14 12:12:25
    Od: Olek <o...@u...eu>

    no tak, ale http://www.allegro.pl/show_item.php?item=662035519

  • 6. Data: 2009-06-14 12:34:25
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@u...eu> napisał
    > no tak, ale http://www.allegro.pl/show_item.php?item=662035519

    nio wiem i chyba w poniedziałek ich odwiedze ;))) bo sie troche napalilem na
    to szkielko - fisheye w rozsadnej cenie i z dorbymi recenzjami

    pzdr

    --

    Sebastian

  • 7. Data: 2009-06-14 13:06:27
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    basti78 wrote:
    > Użytkownik "Olek" <o...@u...eu> napisał
    > nio wiem i chyba w poniedziałek ich odwiedze ;))) bo sie troche
    > napalilem na to szkielko - fisheye w rozsadnej cenie i z dorbymi recenzjami

    No poza hurraoptymizmem są pewne wady.
    Szkiełko niestety ma problemy z pierścieniem przysłon, tak jakby były
    sklejone z sobą listki przysłon bo czasem niezbyt dobrze się to
    przestawia. Druga sprawa to ponoć nierówne wykonanie i bonusowe
    nieostrości z jednej strony kadru. Znam jedną osobę której padł już
    pierścień ostrości, a nie ma tego szkiełka tak strasznie długo przecież.
    Tyle mi wynikło po czytaniu opinii o nim. Zawiodłem się że osłonka jest
    niezdejmowalna, bo by był fisheye kołowy na pełnej klatce, ale to już
    trudno. Przy tej cenie zdecydowałem po prostu zamówić i się okaże czy
    rzeczywiście to warte swojej ceny.

    d.

  • 8. Data: 2009-06-14 13:29:47
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał

    Przy tej cenie zdecydowałem po prostu zamówić i się okaże czy
    > rzeczywiście to warte swojej ceny.

    no wlasnie to to to
    nie mowie ze to ideał, ale fisheye tak jak tilt to dla mnie zbawa, dlatego
    wydanie 2500-7000 pln to troche nie na moj porftel.......
    cena - pod kątem ceny zbiera pochlebne opinie, ale wiadomo ze nie ma cudow
    sample w roznych miejscach wypadaly pozytywnie

    --

    Sebastian

  • 9. Data: 2009-06-14 19:07:53
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    f1969 wrote:
    > Czy język polski jest taki trudny, by wycierać sobie klawiaturę tymi
    > zangielszczonymi śmieciami ? :-/

    W języku polskim jest słowo, które brzmi dokładnie "brand" i oznacza mniej
    więcej znakowanie bydła przez hodowców, jest tłumaczone jako "marka". W
    rzeczywistości ma troszkę szersze znaczenie.
    Słowo to zdecydowanie występuje również w literaturze fachowej i jest tam
    spokojnie odmieniane. Czemu Cię nie dziwi słowo "komputer"? Też nie jest
    polskim oryginalnie, ale świetnie rozumianym i przyswajanym. Podejrzewam,
    że musiałbyś mówić "liczydło" gdybyś stanowczo odżegnywał się od obcych
    wyrazów - tylko czy wtedy będzie Ci łatwiej się skomunikować?
    Zresztą o ile mnie zrozumiałeś, to osiągnąłem cel. Gdybym koniecznie
    chciał być poprawny i nie chciał używać tego wyrazu musiałbym napisać
    długą definicję: "Budowanie świadomości marki" - a i tak byłoby to pewnie
    mniej rozumiane niż jedno fachowe słowo.

    d.

  • 10. Data: 2009-06-14 19:32:12
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>