  • 1. Data: 2009-06-13 17:09:03
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/24 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam wszystkich serdecznie!

    W tym tygodniu ciut wczesniej koncze i zaczynam watek zdjecia tygodnia.
    Wszystkim uczestnikom watku 23 dziekuje za udzial a na nowe zdjecia
    zdjecia czekamy w watku 24-tym. Ja wczoraj chwile popelzalem w trawie
    i wyszedl taki knocik

    http://img37.yfrog.com/i/czarneoczy.jpg/

    jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-06-13 21:38:02
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/24 - fotoplenery.eu
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Ja wczoraj chwile popelzalem w trawie
    > i wyszedl taki knocik

    ;)

    Cyknięte godzinę temu, z ręki, na chwilkę przed skonsumowaniem, w
    świetlne biurkowej lampki halogenowej
    http://mgpl.deviantart.com/art/194-125815334

  • 3. Data: 2009-06-14 16:25:15
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Ja wczoraj chwile popelzalem w trawie

    A ja popełzałem, dzisiaj (w niedzielę), po mieście.
    Ładna pogoda była (jeszcze jest).
    Polowanie niezbyt obfite ale wynik dość satysfakcjonujący :)

    http://mgpl.deviantart.com/art/195-125896589
    http://mgpl.deviantart.com/art/196-125896653

  • 4. Data: 2009-06-14 18:12:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    mg pisze:

> [...]
    > Ładna pogoda była (jeszcze jest).
    > Polowanie niezbyt obfite ale wynik dość satysfakcjonujący :)

    Numer dwa mi się podoba bardziej :)

    PS: pozdrowienia z Łodzi :)

  • 5. Data: 2009-06-15 07:31:24
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    tomek pisze:
    > Witam wszystkich serdecznie!

    a na nowe zdjecia
    > zdjecia czekamy w watku 24-tym.

    http://bighugelabs.com/flickr/onblack.php?id=3628328
    888

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 6. Data: 2009-06-15 20:47:19
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Dzisiaj, kwiatki, i jakieś białe paskudztwo z nieba spadło (deszcz lodowy)

    http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/090615/IMG_
    4617_kwiatki_m.jpg

    pozdrawiam

    Witek

  • 7. Data: 2009-06-16 16:11:45
    Od: XX YY <j...@u...at>

    "Full wypas czyli w potrzasku na piasku "

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Zdjecia#5347
    957410034041218

    jeszcze cieplutkie jak piaseczek
    j jak zwykle zachecam do lupki - diabel spi w szczegole.

  • 8. Data: 2009-06-16 20:10:09
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 16 Jun., 18:11, XX YY <j...@u...at> wrote:
> [...]
    957410034041218

    > jeszcze cieplutkie  jak piaseczek
    > j jak zwykle zachecam do lupki - diabel spi w szczegole.

    dorzucilem jeszcze pod wspolnym tytulem

    "Full wypas czyli w potrzasku na piasku "

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Zdjecia#5348
    017478711550098

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Zdjecia#5348
    017570789565986

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Zdjecia#5348
    017812959934066

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Zdjecia#5348
    017993873073602

    w skali 100% otwiera sie nowa warstwa-

    XXX

  • 9. Data: 2009-06-16 21:20:39
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Dawno nic nie dawałem do tego tematu, to coś w końcu pokażę. Będzie kicz
    - zachody Słońca ;)

    http://lh4.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/SjgKPOFXPiI/AAAAAA
    AAHo0/vy-Q-QPYF8c/s640/Zach%C3%B3d%2004.jpg
    http://lh3.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/SjgKGVqRQ1I/AAAAAA
    AAHos/J9zQO_uMkFM/s640/Zach%C3%B3d%2005.jpg
    http://lh4.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/SjgKSVSCZMI/AAAAAA
    AAHo4/RLSc3LedlrQ/s640/Zach%C3%B3d%2003.jpg
    http://lh5.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/SjgKbnIa8sI/AAAAAA
    AAHpE/VzszEYqI1Xw/s640/Zach%C3%B3d%2002.jpg

    I zawsze przy takich zdjęciach mam problem z balansem bieli, bo nie
    wiem, który mi się bardziej podoba. Bardziej żółty, czy bardziej niebieski.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.