eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyReklama w TV: dwa samochody, jeden uderza w ciężarówkę, z jaką prędkością uderza? › Re: Reklama w TV: dwa samochody, jeden uderza w ciężarówkę, z jaką prędkością uderza?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 18 Jul 2014 16:08:22 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Reklama w TV: dwa samochody, jeden uderza w ciężarówkę, z jaką
    prędkością uderza?

    On Fri, 18 Jul 2014, J.F. wrote:

    > [...]
    >
    > Ale sie odroznia. W Kodeksie Karnym.

    Tyle, że sposób rozróżnienia w KK działa przeciw tezie o podziale,
    bo użycie słów "wypadek, w którym inna osoba odniosła obrażenia ciała"
    stanowi a contrario dowód, iż ustawodawca przyjął, że są również
    takie wypadki, w których nie poniosła (żadna inna nie poniosła,
    żeby kto się nie przyczepił :))

    > Bo Wykroczen to bardzo ciemno napisany :-)

    A nie jest może tak, że ofiara w ludziach skutkuje brakiem możliwości
    podpadania pod KW?

    pzdr, Gotfryd