eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyReklama w TV: dwa samochody, jeden uderza w ciężarówkę, z jaką prędkością uderza?Re: Reklama w TV: dwa samochody, jeden uderza w ciężarówkę, z jaką prędkością uderza?
  • Data: 2014-07-19 21:51:02
    Temat: Re: Reklama w TV: dwa samochody, jeden uderza w ciężarówkę, z jaką prędkością uderza?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-19 18:25, Shrek pisze:

    > Za to pewne dane są ogólnie dostępne - pierwszy fakt jest taki, że ok
    > połowa "pijanych kierowców" to rowerzyści.

    No ta mniejsza połowa, ale sporo.

    > Drugi fakt, że w ciągu
    > ostatnich bodajże 5 czy 6 lat wszyscy rowerzyści zabili _jedną_
    > postronną osobę (akurat był trzeźwy OIDP).

    Jedną to nie, ale niewiele.
    W 2013 na 317 ofiar wypadków spowodowanych przez rowerzystów 304 to byli
    sami rowerzyści.
    Ale jeśli chodzi o rowerzystów to zawsze mnie zastanawiają wypadki
    samochodów gdzie w nocy, z niewyjaśnionych przyczyn zjechał z drogi w
    drzewo. I czy tu nie będzie tak że prawdziwy sprawca pojechał dalej
    swoim nieoświetlonym rowerem.

    > Proste połączeni tych dwóch
    > faktów pokazuje, że slogany o bezpieczeństwie można w D4 włożyć, bo
    > chodzi tylko o statystyki - Jakby na ślepo zabierali prawko losowym
    > użytkownikom to pewnie osiągnięto by taką samą poprawę bezpieczeństwa.

    No jeśli chodzi o napranych, to chyba jeszcze w żadnym kraju nie udało
    się problemu rozwiązań, nie sądzę żeby Polska miała być pierwsza.