eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyReklama w TV: dwa samochody, jeden uderza w ciężarówkę, z jaką prędkością uderza? › Re: Reklama w TV: dwa samochody, jeden uderza w ciężarówkę, z jaką prędkością uderza?
  • Data: 2014-07-19 02:37:36
    Temat: Re: Reklama w TV: dwa samochody, jeden uderza w ciężarówkę, z jaką prędkością uderza?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-16 16:54, MichaelData(R) pisze:> k...@g...com
    wydumał(a) w
    ps.com :

    > Tnij może cytaty :>
    >
    > Co do "po kielichu" czasem się zastanawiam czy nie dmuchnąć w alkomat,
    > bo wieczorem do filmu, który zaczął się o 22:00 a skończył się o 0:20
    > wypilem sobie trzy/czteropak i nagle o 8:00 trzeba wsiadać za
    > kółko...Generalnie nie prowokuję takiej sytuacji ale z "doniesień"
    > wynika ze wielu oddalo prawko za taki numer.

    No to jest jeden z sukcesów policji - akcje "trzeźwy poniedziałek",
    gdzie koszą masy tych na lekkim kacu, podczas gdy okazuje się że
    poniedziałkowe przedpołudnia to czas kiedy pijani powodują najmniej
    wypadków.
    Parę razy zdarzyło mi się w taki "trzeźwy poniedziałek" dmuchać.

    Natomiast tak żeby policja kazała dmuchać np. na wylotach z imprezowych
    centrów w stronę miejskich sypialni, w piątek i sobotę w godzinach 23-03
    (kiedy pijani powodują naprawdę ogromną część wypadków) to jakoś stać
    nie ma komu.

    Wychodzi na to że skacowany kierowca nie jest zdolny w poniedziałkowy
    poranek rozwinąć niebezpiecznej prędkości, bo w połączeniu z dziurami w
    drodze skończyłoby się to haftem na przednią szybę ;)