eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyReklama i czas reakcjiRe: Reklama i czas reakcji
  • Data: 2013-11-15 11:33:03
    Temat: Re: Reklama i czas reakcji
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a)
    > Dnia Thu, 14 Nov 2013 07:21:39 +0100, sqlwiel napisał(a):
    >
    >> Mignęła mi przypadkiem (bo starannie unikam) jakaś reklama typu
    >> "ogłoszenie społeczne" (i na to idą nasze pieniądze!). Cytuję z pamięci:
    >>
    >> "Kierowca dostrzega pieszego i dopiero po ponad sekundzie zaczyna
    >> hamować. Tyle wynosi czas reakcji..."
    >>
    >> - Chyba po pół litrze!
    >
    > Taki właśnie jest mniej-więcej czas od pojawiania się niespodziewanego
    > zagrożenia do rozpoczęcia hamowania.
    > To że wydaje się że robisz to natychmiast, to tylko złudzenie - mózg nie
    > zauważa własnego czasu reakcji.

    Ale to jest chyba sumaryczny czas reakcji + ruch nogi + uruchomienie
    układu hamulcowego.

    --
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: