eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyReklama i czas reakcjiRe: Reklama i czas reakcji
  • Data: 2013-11-15 00:12:50
    Temat: Re: Reklama i czas reakcji
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 14 Nov 2013 07:21:39 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > Mignęła mi przypadkiem (bo starannie unikam) jakaś reklama typu
    > "ogłoszenie społeczne" (i na to idą nasze pieniądze!). Cytuję z pamięci:
    >
    > "Kierowca dostrzega pieszego i dopiero po ponad sekundzie zaczyna
    > hamować. Tyle wynosi czas reakcji..."
    >
    > - Chyba po pół litrze!

    Taki właśnie jest mniej-więcej czas od pojawiania się niespodziewanego
    zagrożenia do rozpoczęcia hamowania.
    To że wydaje się że robisz to natychmiast, to tylko złudzenie - mózg nie
    zauważa własnego czasu reakcji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: