eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRekawica kuchenna prezentem Payback po 33 latach doładowywania konta Orange kwotą 50zł/3 m-ce › Re: Rekawica kuchenna prezentem Payback po 33 latach doładowywania konta Orange kwotą 50zł/3 m-ce
  • Data: 2009-10-27 11:28:57
    Temat: Re: Rekawica kuchenna prezentem Payback po 33 latach doładowywania konta Orange kwotą 50zł/3 m-ce
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br> szukaj wiadomości tego autora

    X pisze:

    > Pusty śmiech mnie ogarnia jak widzę tych ciułaczy zasilajacych 50zł co 3
    > miesiące Orange POP i czekających 33 lata na ... rekawicę kuchenną.
    > Buhahaha:)))

    Przecież idea PayBack polega na tym, że zbierasz punkty NIE TYLKO w
    Orange, ale także kilku innych miejscach - za codzienne zakupy, benzynę,
    zakupy na allegro, korzystanie z usług bankowych, hoteli, etc. To
    oznacza, że gromadzisz je znacznie szybciej niż gdybyś korzystał tylko z
    dawnego Profitu.

    Oczywiście pozostaje problem liczby punktów w przeliczeniu na nagrodę,
    ale to na pewno będzie się zmieniać. Jeśli pomysłodawcy Payback zauważą
    wolniejszy przyrost klientów w porównaniu do innych rynków, pewnie
    zmienią przelicznik na nieco bardziej korzystny dla klienta. Na razie to
    tylko "przymiarka".

    Sam jestem ciekawy jak za rok będzie wyglądał Payback. Znając życie
    oferta poprawi się znacznie dopiero kiedy wejdzie konkurencja, która
    zbierze powiedzmy Carrefoura (zamiast Tesco), mBank (zamiast WBK), Erę
    (zamiast Orange'a), Statoil (zamiast BP) etc.

    --
    Ten Szop