eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRekawica kuchenna prezentem Payback po 33 latach doładowywania konta Orange kwotą 50zł/3 m-ce › Re: Rekawica kuchenna prezentem Payback po 33 latach doładowywania konta Orange kwotą 50zł/3 m-ce
  • Data: 2009-10-27 13:14:33
    Temat: Re: Rekawica kuchenna prezentem Payback po 33 latach doładowywania konta Orange kwotą 50zł/3 m-ce
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel pisze:

    > Nie muszę, już wiem - na dokładnie zero kart, bo póki co nie ma ich w
    > ofercie nagród Payback. Ani na stronie Orange.

    O rany, to był przykład. 2 posty wcześniej mówiłem wyraźnie o
    porównaniach z nagrodami, których znana jest *realna* (a nie katalogowa)
    wartość, nie musi to być kupon POP.

    Mam wrażenie, że dyskusja zamienia się w przepychankę. Ja w to nie
    wchodze. Proponuję, aby narzekający na Payback najpierw spróbowali
    oszacować ile w ciągu 2 lat są w stanie rzeczywiście uzyskać (czy
    odzyskać) z wydanych pieniędzy, a dopiero potem narzekali. Może się
    okazać (choć oczywiście nie musi), że jak człowiek policzy, to się okaże
    że wcale nie jest gorszy niż inne programy lojalnościowe.

    --
    Ten Szop