eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRekawica kuchenna prezentem Payback po 33 latach doładowywania konta Orange kwotą 50zł/3 m-ce › Re: Rekawica kuchenna prezentem Payback po 33 latach doładowywania konta Orange kwotą 50zł/3 m-ce
  • Data: 2009-10-27 18:12:58
    Temat: Re: Rekawica kuchenna prezentem Payback po 33 latach doładowywania konta Orange kwotą 50zł/3 m-ce
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:8gdesvkmi99f$.dlg@lepper.institute.com...

    > NIE, NIE POMIJAM.
    > Policzyłem kwoty jakie trzeba wydać. Orange i Real dają punkt za 2
    > zł, BP
    > za paliwo punkt za niecale 3 zł.
    > Więc nawet jeżeli kupujesz dużo paliwa, i tak musisz wydac jeszcze
    > więcej.

    Tak to jest jak najwiecej gardłują ci co mało wiedzą...

    po 1. każdy uczestnik (pardon "partner") programu może wydać swój
    katalog nagród

    I tak Real wydał swój katalog, nierewelacyjny ale korzystniejszy nić
    paybacka.
    Zamiast się oglądac się za rekawicą kuchnną za 3999 punktów można
    zerknąć na jakąś torbę turystyczną czy plecaczek za 3600pkt

    BP też wydał swój katalog. tamże (żeby się trzymać tej samej tematyki)
    analogiczny plecaczek kosztuje 1950pkt, torba 2600pkt
    Inni wczesniej czy później pójdą ich śladem

    po 2. punkty się 'zdobywa" głownie dzięki promocjom a nie codziennemu
    ciułaniu.

    Razem z kartą Payback dostajesz bloczek kuponów typu "punkty w Real
    x5", "dodatkowe 100pkt gdzieśtam", "punkty za paliwo BP x3" itp.

    Dalej: 30zł wydane na płyn do spryskiwaczy BP (no dobra, kupiłem do
    służbowego bo do prywatnego kupuję u Shella ;-) daje 300pkt czyli
    kilka razy wiecej niż za paliwo

    Dalej, Real ma aktualnie promocję (już drugą w przeciagu 3 tygodni),
    że dostaje się 10x wiecej punktów niż wg regulaminu

    > Tak, czy owak, musisz w najlepszym razie wydać 110 tysięcy złotych w
    > 3 lata

    Srata tata.
    Za zwykłe 2x cotygodniowe zakupy + kupony + płyn BP + tankowanie
    (służbowego ale rzadko jeżdżę, prywatny na Neste bo wolę taniej ;-),
    razem ok. 1tys zł. a punktów ponad 5 tys.

    Te wasze w pocie czoła czynione wyliczenia można sobie o kant... ;-)
    I więcej luzu Panowie, tańsze paliwo na Neste i tak się bardziej
    opłaca niż jakieś ciułanie punktów. (Reklama OFF)
    Nie dajmy się zwariować.

    --
    Pozdrowienia, Slawek