eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRekawica kuchenna prezentem Payback po 33 latach doładowywania konta Orange kwotą 50zł/3 m-ceRe: Rekawica kuchenna prezentem Payback po 33 latach doładowywania konta Orange kwotą 50zł/3 m-ce
  • Data: 2009-10-27 13:48:50
    Temat: Re: Rekawica kuchenna prezentem Payback po 33 latach doładowywania konta Orange kwotą 50zł/3 m-ce
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 14:14:33 +0100, Szopa napisał(a):

    > O rany, to był przykład. 2 posty wcześniej mówiłem wyraźnie o
    > porównaniach z nagrodami, których znana jest *realna* (a nie katalogowa)
    > wartość, nie musi to być kupon POP.

    No dobra, ale ja po prostu sprawdziłem co jest w katalogu nagród. I ile
    trzeba wydawać, żeby się na to złapać. Co w tym złego? Złośliwego?
    Stronniczego?

    Masz tam pełen katalog, wybierz cokolwiek co Ci się podoba i policz ile
    musisz wydawać miesięcznie, żeby w 36 miesięcy uzbierać potrzebną liczbę
    punktów. Porównaj z tym ile wydajesz i już będziesz mieć pełen obraz.

    Warto by pokusić się o jeszcze inne porównanie - pomińmy regulaminowy limit
    36 miesięcy, załóżmy, że go nie ma. Wybrać dowolny przedmiot z katalogu,
    ale raczej tani, zeby nie wyszło jakieś 30 lat zbierania.
    I teraz sprawdzić, czy korzystając z firm nie nalezących do programu i
    odkładając do słoika róznice w cenach czy nie dałoby się kupić tej rzeczy
    wcześniej. Nie od dziś wiadomo, że ani Orange, ani BP ani też Real nie są
    najtańszymi firmami w swoich branżach.
    Weźmy wspomnianego ipoda nano 5 gen 8 GB za 65 tysięcy punktów.

    Ceny tego wg Ceneo zaczynają się od 561 zł
    65 tysięcy punktów to 130 tysięcy zlotych.
    561 zł to ledwie 0,43% z tej kwoty. Znajdując więc firmy tańsze o zaledwie
    1% od Orange/BP/Real można mieć tego iPoda dwa razy szybciej, przez
    pozostałą część czasu zarabiając pieniądze (kolejne 561 zł) poprzez ich
    zaoszczędzenie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel