  • 1. Data: 2009-10-26 20:13:17
    Temat: Rekawica kuchenna prezentem Payback po 33 latach doładowywania konta Orange kwotą 50zł/3 m-ce
    Od: X <k...@g...pl>

    Czy Wy jeszcze siedzicie nadal w Orange? To sie nazywa dojenie klienta:)
    Rekawica kuchenna najtańszym prezentem na który można wymienić punkty
    Payback. 3.999punktów uzbieramy gdy wydamy 8000zł a więc po 400
    miesiącach doładowując co 3 miesiące konto Orange kwotą 50zł. I jak tu
    mieć zaufanie do takiego operatora?

  • 2. Data: 2009-10-26 20:15:06
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik X napisał:

> [...]
    > Payback. 3.999punktów uzbieramy gdy wydamy 8000zł a więc po 400
    > miesiącach doładowując co 3 miesiące konto Orange kwotą 50zł. I jak tu

    Chroń Panie Boże innych operatorów przed tą zarazą!

  • 3. Data: 2009-10-26 20:23:32
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    W dniu 26-10-2009 21:13, X pisze:

> [...]
    > Payback. 3.999punktów uzbieramy gdy wydamy 8000zł a więc po 400
    > miesiącach doładowując co 3 miesiące konto Orange kwotą 50zł. I jak tu

    Ale przecież punkty payback zbierasz nie tylko w orange ale też na
    allegro,bp,tp,real,bz wbk,fly.pl,kolporter,mix electronics i orbis

  • 4. Data: 2009-10-26 20:26:35
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik spiderpl napisał:

    > Ale przecież punkty payback zbierasz nie tylko w orange ale też na
    > allegro,bp,tp,real,bz wbk,fly.pl,kolporter,mix electronics i orbis

    Nie zmienia to faktu że trzeba wydać 8000zł aby dostać rękawicę
    kuchenną:) Profit wróć.

  • 5. Data: 2009-10-26 20:28:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 26 Oct 2009 21:23:32 +0100, spiderpl napisał(a):

    > Ale przecież punkty payback zbierasz nie tylko w orange ale też na
    > allegro,bp,tp,real,bz wbk,fly.pl,kolporter,mix electronics i orbis

    Ale wszystkie systemy punktowe w tym kraju są tak pomyślane, żeby normalnie
    zbierając nie dało się nigdy nic sensownego uzbierać. To są systemy
    LOJALNOŚCIOWE. Mają przywiązać klienta a nie zapewniać mu jakieś nagrody.
    Dlatego jak typowi uzytkownicy dochodzą do ilości punktów w okolicach
    uzytecznych nagród, zmienia się katalogi, z nowymi wartościami punktowymi
    oczywiście.
    W efekcie na nagrody załapią się nieliczni, ci którzy np. tankują pół
    floty. Klienci firmowi w komórkach się oczywiscie nie załapią, bo są
    przezornie wyłaczeni regulaminem.
    Ewentualnie można zdobyć rzeczy normalnie dawane przez firmy za darmo albo
    w konkursach, jako materiały reklamowe - koszulki, czapeczki itp...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2009-10-26 20:36:32
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:

> [...]
    > Ewentualnie można zdobyć rzeczy normalnie dawane przez firmy za darmo albo
    > w konkursach, jako materiały reklamowe - koszulki, czapeczki itp...

    Ja tylko chciałbym dostać premię uznaniową osoby która wpadła w Orange
    na tak genialny pomysł zastapienia programu PROFIT programem Payback:)

  • 7. Data: 2009-10-26 20:40:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 26 Oct 2009 21:36:32 +0100, X napisał(a):

    > Ja tylko chciałbym dostać premię uznaniową osoby która wpadła w Orange
    > na tak genialny pomysł zastapienia programu PROFIT programem Payback:)

    Też chciałbys być niezwolniony z pracy?
    Przecież to ewidentne, ludzie mieli po tysiące punktów i chcieli to na
    różne rzeczy wymieniać - doładowania, minuty, a nawet niektórzy zboczeńcy
    na - o zgrozo - na telefony. Trzeba było coś z tym szybko zrobić!!!
    Payback jest o tyle wygodny, ze regulamin ma sporo kruczków pozwalający
    frajerom kasować punkty pod róznymi durnymi pretekstami, więc na pewno nie
    trzeba będzie fundować tych wymyślnych drogich nagród które są w katalogu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-10-26 20:42:32
    Od: X <k...@g...pl>

> [...]
    > trzeba będzie fundować tych wymyślnych drogich nagród które są w katalogu.

    Pusty śmiech mnie ogarnia jak widzę tych ciułaczy zasilajacych 50zł co 3
    miesiące Orange POP i czekających 33 lata na ... rekawicę kuchenną.
    Buhahaha:)))

  • 9. Data: 2009-10-27 00:57:56
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    X wrote:
> [...]
    > Payback. 3.999punktów uzbieramy gdy wydamy 8000zł a więc po 400
    > miesiącach doładowując co 3 miesiące konto Orange kwotą 50zł. I jak tu

    A ty wybierasz operatora w zależności od obiecanych prezentów?

    Piotr

  • 10. Data: 2009-10-27 08:17:54
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "X" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pusty śmiech mnie ogarnia jak widzę tych ciułaczy zasilajacych 50zł co 3
    > miesiące Orange POP i czekających 33 lata na ... rekawicę kuchenną.
    > Buhahaha:)))

    Co się dziwisz, jaki iloraz inteligencji klientów - takie nagrody. Skoro
    można wmowić, że "jeśli
    zapłaci się 50 pln/m-c to ma się za darmo x minut do 2 osób" to po co się
    wysilać na nagrody?
    A klient jeszcze po rękach całuje za umożliwienie uczestnictwa w zrzucie na
    pensyjkę prezesa.