  • Data: 2010-02-06 14:21:03
    Temat: Re: Rejestrator video w samochodzie dotowany przez panstwo
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4b6d49ee$1@news.home.net.pl...

    > Więc przepisy są złe i trzeba je zmienić. Przepisy są dla ludzi, a nie
    > ludzie dla przepisów.

    A moze to już nie są ludzie i żadna zmiana nic nie zmieni?

    > Pomysł iście debilny, prowadziłby do znajdowania najdurniejszego miejsca
    > w okolicy i nagrywania wszystkich jak leci, mimo, ze nie powodują żadnego
    > zagrożenia.

    Przecież nie dla każdego taka oferta, bo zaraz byłaby cała masa różnych
    leni, którzy nie mają co zrobić z wolnym czasem. Nagrywanie tylko w ruchu-z
    pojazdu. Poza tym selekcja wykroczeń. Najpierw te drastyczne przegięcia.
    Przecież FR też nie pstryka po przekroczeniu o 0,1km/h. Kiedyś kursantaka na
    PJ powiedziała, że w L-kach powinny być takie kamery, a instruktorzy powinni
    mieć prawo do karania. To oznacza, ze w młodych ludziach(nie we wszystkich)
    jest potrzeba przestrzegania prawa. Nie wiem czy instruktorzy by się na to
    zgodzili, ale to chyba dobre miejsce na kamery. To co dzieje się w pobliżu
    eLek nawet kursantów bulwersuje. Musiałaby być bardzo uproszczona procedura
    ze szczątkowym udziałem kamerzysty w karaniu winnych. Dostarczenie materiału
    i do widzenia.

    neelix