  • Data: 2010-02-08 11:52:33
    Temat: Re: Rejestrator trasy - test
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur(m) pisze:
    > Być może nie rozumiem, ale...
    > Ja czasami łamię przepisy (przekraczając prędkość)
    > Ale niezależnie czy to ktoś mnie nagra, czy policjant zatrzyma,
    > n i k o g o n i e o s k a r ż a m, bo ja złamałem przepis.
    > Czy to robi ORMOWIEC czy nie ORMOWIEC
    > jest sprawą nieistotną, bo uważam, że przepisy należy przestrzegać,
    > a jak nie, to odpowiadać za ich łamanie, czy mały Piotruś nagra na kamerze
    > czy postawny policjant na "suszarkę"

    Kolego niestety niektórzy jeszcze żyją starym systemem i trudno im pojąć
    pewne sprawy, ja także przekraczam dozwoloną prędkość (czasami) zwykle
    nie mam na to szans bo jadę w korku ;D Ale jak dla mnie trzeba
    rozgraniczyć przekraczanie prędkości od głupoty polegającej na
    wyprzedzaniu na zakazie, na przejściu dla pieszych i kilku innych
    zachowań na drodze. Moje nagranie pomogło jakiś czas temu w ustaleniu
    przebiegu zdarzenia, chociaż nie byłem jego bezpośrednim świadkiem gdyż
    nie spoglądałem w lusterko co się dzieje z tyłu. Niektórzy zachowanie
    mające na celu poprawę bezpieczeństwa na drodze mogą nazwać
    kablowaniem,mnie to nie interesuje kto jakie słownictwo z pudła wynosi,
    nigdy menelstwo mnie nie interesowało. Rejestruje tylko te wykroczenia
    które w sposób rażący odbiegają od normy, samemu pamiętając, że przepisy
    to przepisy. A jeśli się komuś nie podobają to niech zgłosi incjatywe
    ich zmiany, tak tak da się tylko trzeba chcieć a nie non stop gadać jak
    to nas ograniczają zakazami nakazami itp itd.

    --
    krzysiek82