  • Data: 2010-02-10 16:10:25
    Temat: Re: Rejestrator trasy - test
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Tue, 09 Feb 2010 14:41:43 +0100,
    BartekK <s...@N...org> screamed:

    > Przy SD 4GB sam format jest jeszcze SD, ale filesystem FAT(16) przy 4GB
    > zaczyna mieć niestandardowe parametry, na których proste implementacje
    > fat (a takie właśnie w takim sprzęcie są) wywalają się (lub robią jaja
    > dopiero przy dostępach do niektórych obszarów)

    Większy jest tylko klaster. Ja do tej pory nie spotkałem się z
    urządzeniem, które by nie wspierało 64 KB klastrów. Stąd pytanie czy tak
    jest w przypadku tej kamery.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 16:08:17 user up 12344 days, 4:03, 1 user, load average: 0.02, 0.10, 0.68 ]

    This screen intentionally left blank.