  • Data: 2010-02-09 00:05:49
    Temat: Re: Rejestrator trasy - test
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprobuj tym:
    > http://mediainfo.sourceforge.net/pl

    Poniżej to co polecony powyżej program wyświetla przy przykładowym nagraniu:

    Format : AVI
    Format/Informacja : Audio Video Interleave
    Rozmiar pliku : 327 MB
    Czas trwania : 8 min.
    Całkowita przepływność bitów : 5.358 Kb/s

    Wideo
    ID : 0
    Format : M-JPEG
    ID kodeka : MJPG
    Czas trwania : 8 min.
    Przepływność bitów : 5.294 Kb/s
    Szerokość : 640 pikseli
    Wysokość : 480 pikseli
    Proporcje obrazu : 4:3
    Szybkość wyświetlania klatek : 29,970 kl/s
    Rozdzielczość : 8 bitów
    bity/(piksele*ramki) : 0.575
    Rozmiar strumienia : 323 MB (99%)

    Audio
    Format : PCM
    Ustawienia formatu, bez endiana : Little
    Ustawienia formatu, znak : Unsigned
    ID kodeka : 1
    ID kodeka/Wskazówka : Microsoft
    Czas trwania : 8 min.
    Rodzaj przepływności : Stała
    Przepływność bitów : 64,0 Kb/s
    Kanały : 1 kanał
    Częstotliwość próbkowania : 8.000 Hz
    Rozdzielczość : 8 bitów
    Rozmiar strumienia : 3,90 MB (1%)
    Przeplot, czas trwania : 511 ms (15,31 klatek wideo)