  • 1. Data: 2010-02-05 13:17:14
    Temat: Rejestrator trasy - test
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    było już kilka razy więc postanowiłem przetestować jeden z dostępnych na
    rynku. nie będę pisał który żeby nie robić reklamy ale jakby co zapraszam na
    priva
    wynik testu tak na szybko:
    noc:
    http://w708.wrzuta.pl/film/ay1uIvlLqMh/pict0002
    dzień:
    http://w652.wrzuta.pl/film/aDcQ2JaGRNG/pict0002

    sprzęt za kilka stówek więc generalnie każdego stać tak jak na CB :)
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2010-02-05 13:33:00
    Temat: Re: Rejestrator trasy - test
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 5 Feb 2010 13:17:14 +0100, glang napisał(a):

    > sprzęt za kilka stówek więc generalnie każdego stać tak jak na CB :)

    Czy toto rejestruje np. równolegle ślad GPS?
    Jakość przeokrutna, tablicy rejestracyjnej nie ma szans odczytać.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-02-05 13:36:36
    Od: GK <g...@g...pl>

    glang pisze:
> [...]
    > http://w652.wrzuta.pl/film/aDcQ2JaGRNG/pict0002
    >
    > sprzęt za kilka stówek więc generalnie każdego stać tak jak na CB :)

    A jaki to rejestrator? Jakiś link?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 4. Data: 2010-02-05 13:39:07
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "glang" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > rynku. nie będę pisał który żeby nie robić reklamy ale jakby co zapraszam

    A celem tego jest?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-02-05 13:41:26
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Czy toto rejestruje np. równolegle ślad GPS?
    > Jakość przeokrutna, tablicy rejestracyjnej nie ma szans odczytać.

    za kilka stowek nie rejestruje śladu GPS niestety.
    najtańszy z GPS 2 tys zł więc chyba lepiej moduł GPS za 2 stówki żeby ślad
    pisał :)
    trzeba jednak pamiętać że zapis GPS może być na Twoją niekorzyść. zapisuje
    też Twoją prędkość :))
    jakość niestety po wgraniu na stronę. w oryginale spokojnie odczytuję
    tablice rej
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2010-02-05 13:51:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Feb 2010 13:41:26 +0100, glang wrote:
    >za kilka stowek nie rejestruje śladu GPS niestety.
    >najtańszy z GPS 2 tys zł więc chyba lepiej moduł GPS za 2 stówki żeby ślad
    >pisał :)

    Slad moze zapisywac nawigacja [nie kazda], albo telefon.

    >trzeba jednak pamiętać że zapis GPS może być na Twoją niekorzyść. zapisuje
    >też Twoją prędkość :))

    Kamera tez. Stoper w reke i mozna zmierzyc czas miedzy slupkami,
    latarniami czy skrzyzowaniami.

    Rejestruje tez wiele innych wykroczen :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-02-05 13:51:55
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    kamil pisze:
    > A celem tego jest?

    Nagrywanie wykroczeń drogowych w celu ich późniejszego przedstawienia
    organom ścigania.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-02-05 13:54:15
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <k...@p...pl> wrote in message

    > Nagrywanie wykroczeń drogowych w celu ich późniejszego przedstawienia
    > organom ścigania.

    Znaczy taki pies ogrodnika, wnioskujac z "trzeba jednak pamiętać że zapis
    GPS może być na Twoją niekorzyść. zapisuje
    też Twoją prędkość :))".

    Sami zapierdalamy, reszte podpierdalamy.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2010-02-05 13:55:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Slad moze zapisywac nawigacja [nie kazda], albo telefon.

    > Kamera tez. Stoper w reke i mozna zmierzyc czas miedzy slupkami,
    > latarniami czy skrzyzowaniami.

    Zagadka na weekend. Co zrobi sad widzac taki dowod:

    a) posadzi kierowce na 10 lat
    b) kaze zebrac probki DNA z kierownicy, zeby ustalic czy napewno on
    prowadzil
    c) parsknie smiechem i dolozy grzywne za marnowanie czasu?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-02-05 13:57:47
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    kamil pisze:
    >Sami zapierdalamy, reszte podpierdalamy.

    ja bym powiedział tak, sami nie wyprzedzamy na ciągłej pod górkę i na
    przejściu i tego samego wymagamy od innych. To się nazywa społeczeństwo
    obywatelskie.

    --
    krzysiek82