  • Data: 2010-02-08 21:40:02
    Temat: Re: Rejestrator trasy - test
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:jsaqm5dukbheiou38dci8460eheksmhcf0@4ax.com...

    > Dokładnie. Tam jest tak codziennie. Prawy zablokowany, chcesz wjechać
    > na wiadukt w Pileckiego to stoisz za tymi sierotami, albo robisz to ,
    > co ten kierowca busa. IMHO nie stworzył jakiegoś strasznego
    > zagrożenia. A tak BTW, skoro kolega kręcący ten film potępia
    > takiezachowanie to czemu sam przekroczył linię ciągłą? Kolejny co to
    > wymaga przestrzegania przepisów od innych, a sam stosuje PoRD
    > wybiórczo?

    Chyba dość wyraźnie napisałem, że ten idiota wyprzedzał z dużą prędkością -
    w ten sposób stwarzał duże zagrożenie, gdyż po prawej stronie nic już nie
    powinno tak szybko się poruszać - zauważyłem go w ostatniej chwili patrząc
    ponownie w lusterko przed ominięciem samochodów próbujących zmienić pas.

    A z tą ciągłą linią którą przekroczyłem to jaki przepis złamałem ?

    kietlak