  • Data: 2010-02-08 11:28:55
    Temat: Re: Rejestrator trasy - test
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hkjfb8$ch1$1@inews.gazeta.pl...
    > krzysiek82 wydusił z siebie te słowy:

    > i jestes dumny ze swojej przebiegłości?
    >
    > Kurwa, co Tobą kieruje, ze masz taką zaciętość, gnido?

    Być może nie rozumiem, ale...
    Ja czasami łamię przepisy (przekraczając prędkość)
    Ale niezależnie czy to ktoś mnie nagra, czy policjant zatrzyma,
    n i k o g o n i e o s k a r ż a m, bo ja złamałem przepis.
    Czy to robi ORMOWIEC czy nie ORMOWIEC
    jest sprawą nieistotną, bo uważam, że przepisy należy przestrzegać,
    a jak nie, to odpowiadać za ich łamanie, czy mały Piotruś nagra na kamerze
    czy postawny policjant na "suszarkę"