    From: AMX <r...@b...cy>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Realne perspektywy polskich uczelni technicznych
    Date: Wed, 7 Dec 2011 10:39:34 +0000 (UTC)

    On Wed, 07 Dec 2011 11:06:56 +0100, PeJot <P...@o...pl> wrote:

    > Jak najbardziej aktualne, może skala zjawiska się zmienia.

    W porządku, odpuśćmy sobie dyskusję na zasadzie: ,,moje wrażenia są
    odmienne niż Twoje wrażenia''.

    > Niestety, znacznie łatwiej podać przykłady negatywne.

    Jak w dowcipie: ,,I do tego punktu właśnie zmierzałem''. Trudno
    znaleźć uczelnię ściśle związaną z przemysłem.

    Nie można też uogólniać, często ludzie na uczelniach albo wręcz
    jednostki uczelni współpracują z przemysłem ale nie jest to taka
    skala, która pozwalałaby mówić o współpracy całej uczelni.

    I to jest dla mnie podstawowe pytanie: dlaczego? W krajach
    pierwszego świata uczelnie rozwijają, za pieniądze przemysłu,
    nowe technologie. I obie strony na tym korzystają. A w naszym
    kraju to się najwyraźniej nie opłaca. Jakoś nie wierzę, że
    wszyscy na uczelni wolą poprowadzić po raz setny te same zajęcia
    zamiast za znacznie większe pieniądze rozwiązać ciekawy problem.

    AMX

    --
    adres w rot13
    Nyrxfnaqre Znghfmnx r...@b...cy