  • Data: 2016-08-27 18:01:53
    Temat: Re: Re. Pytanie do serwisantów.
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    news:almarsoft.7479443680946841744@news.v.pl...

    > Auć

    Tak z ciekawości - nie znam F, choć kiedyś mnie zainteresował i kiedyś sobie
    go chyba wyprobuję - czy wymagało to:

    a. ponownej kompilacji?
    b. przepisania programu od nowa?
    c. przesunięcia odpowiednich bitów w całej reszcie programu?
    d. zrestartowania komputera i załadowania systemu?
    e. oczywiście, po poprawkach, ponownego zapisania całości na nowym pliku
    kart, pomijam wagę... chodziło o czas tej operacji? A potem ponownej
    kontroli całości?
    f. inne - jeśli tak (a chyba na pewno), to co?

    Kiedyś pewnemu hiszpańskojęzycznemu się "bekło" i miast dodzwonić się do
    jakiegoś Pablo w Wenezueli, dodzwonił się do mnie, do Warszawy... powiem, że
    w moim przypadku, wystarczył ledwie JEDEN przekłamany bit - i gość
    "wylądował" tak circa 10kkm dalej... Nie muszę chyba tłumaczyć, że kierunek
    Wenezueli jest 58, a Polski 48, reszta z pewnością się zgadzała.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski