  • Data: 2023-07-23 11:05:17
    Temat: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/07/2023 03:22, Arnold Ziffel wrote:
    > No dobra, to jak to działa?

    Tak:

    https://allegro.pl/oferta/sonoff-inteligentny-przela
    cznik-smart-switch-mini-8540722436

    Ten modulik instalujez, razem z wyłacznikiem światła w puszce.

    Na zewnatrz działa i wygląda jak normalny.

    Działa również, kiedy serwera nie ma.

    > Przełączasz przełącznik, idzie sygnał do
    > serwera

    Idzie sygnał do żarówki, bezpośrednio, tradycyjnie, tyle że przez
    kawałek elektroniki i przekaźnik.

    > razie jaka jest rola serwera i czym się to różni od normalnego podłączenia
    > żarówki w szereg z przełącznikiem?

    Serwer może ingerować w to światło, na przykład zdalnie je wyłaczyć. Ale
    brak serwera nie jest problemem dla tradycyjnego działania, pstryczek
    jak działał, tak działa. Nie poznasz nawet, że to jakiś smart.

    PS. Na tym też da się zainstwlować Tasmotę.