  • Data: 2023-07-23 22:46:01
    Temat: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > I wtedy oczu nie wypala?

    Jak nie zapalam, to nie wypala. W dzień jestem przyzwyczajony do świała, w
    nocy nie.

    > Normalne eneergooszczędne urzędzenie bierze 0,5W w standby.

    Tu nie chodzi o pobór energii (to nie ten rząd wielkości, żeby się tym
    przejmować) tylko o ilość świała. Ma być minimalna ale nie zerowa.

    > Co po co? Chciałeś urządzenie, które umie tylko wyłączać a ja twierdzę,
    > że żeby wyłączyć trzeba załączyć, mniejsza o to kiedy, ale ... no trzeba.

    Ale nie automatycznie. Włączę sam, chcę po prostu, żeby czajnik sam się
    wyłączył i pozostał wyłączony, aż znów go nie włączę.

    --
    Lekarka będąc za sprawą w urzędzie, zauważyła urzędnika, który śliniąc
    palce liczył otrzymaną właśnie pensję.