  • Data: 2023-07-23 22:51:48
    Temat: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Nie proste złamanie umowy i konsekwencje jej złamania?

    Być może. Ale znów -- to jest dostawca usług a nie strażnik moralności.
    Ale nie wiem, nie korzystam. Z Kindla korzystam, ale i tak wszystkie
    książki trzymam offline z pozdejmowanym DRM właśnie po to, żeby tresowana
    małpa, zabierając mi pod byle pretekstem dostęp do konta na Amazonie, nie
    mogła usunąć mi zakupionych już treści. Jak wyczyszczą mi zdalnie Kindla
    to trudno, treści nie stracę.

    --
    Jego zona zajmowala się zmienianiem poscieli:
    - Moja zona Eulalia (autentyk!), niejednokrotnie dziewica, nie bedzie