    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Date: Fri, 21 Jul 2023 13:36:29 -0000 (UTC)

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    >> Da się to zrobić w Tasmocie?
    >
    > A Supli tak, w Tasmocie nie wiem :/

    A już doczytałem :)

    curl 'http://192.168.2.65/cm?cmnd=PowerOnState%201'
    {"PowerOnState":1}

    I podobnie 0. Robi dokładnie to co chciałem.

    No to problem rozwiązany, mam co chciałem, można robić elektronikę :)

    Próbowałem Suplę, ale ustawienia wifi nie chciały się zapisać (przycisk do
    zapisywania nie działał).

    Jest jeszcze jeden problem. Przy starcie na pinie IO2 pojawia się jakaś
    transmisja cyfrowa, trwa to chwilę. Ale to sobie już elektronicznie ogarnę
    jakimś filtrem RC. Pinu IO0 nie chcę używać, bo on jest używany do wejścia
    w tryb programowania / bootloadera (do wrzucenia softu), szeregowe też
    chcę wyprowadzić dla diagnostyki, więc zostaje IO2.

    --
    Zajączek miał ochotę na seks. Idzie przez las i szuka partnerki. Spotyka
    zwiniętego w kłębek jeża. Obchodzi go dookoła i zupełnie nie może się