  • Data: 2023-07-22 22:59:37
    Temat: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/07/2023 03:40, Arnold Ziffel wrote:
    > Ja chcę wchodząc do sracza włączyć światło i zastanawiać się
    > jedynie, czy żarówka się nie przepaliła, a nie czy serwer nie padł.

    Pad serwera HA nie powoduje, że nie da się załaczyć światła. W zasadzie
    działa to dokładnie tak samo jak bez HA, nawet wyłacznik jest ten sam,
    mechaniczny, dokładnie ten sam model.

    Tego typu marudzenie na smarhome jest oczywiście zasadne, jeśli zostało
    zrobione przez dyletanta. U mnie prawdopodobnie nie zorientowałbyś się
    nawet, że wyłacznik do kibla jest smart, bo u mnie HA nie jest na
    ścieżce krytycznej ważnych dla funkcjonowania urządzeń. Jest *dodatkiem*.