  • Data: 2023-07-21 23:29:44
    Temat: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > HA/Domoticz nie są chmurowe. Mogą działać kompletnie bez internetu, sam
    > możesz udostepnić je w necie jak chcesz, jesli potrzebujesz.

    Ok, zupełnie tego nie znam. Natomiast wydaje się to kobylaste. Pełno
    różnych funkcji, których nigdy nie użyję.

    > Ale oczywiśćie, zrobić to po swojemy masz pełne prawo. Po prostu dla
    > mnie to strata czasu.

    Tego czasu straciłem mniej, niż straciłbym, gdybym miał się teraz jeszcze
    zapoznawać z tasmotą / domoticzem.

    > Jeśli koniecznie to własnie potrzebujesz: instaluj Tasmotę (gotowy wsad
    > do ESP8266), dostaniesz interfejs z przyciskiem, przez www. Potem, jesli
    > to za mało, da się to spiąc z HA/Domoticz.

    Tak właśnie zrobiłem :) Działa, interfejs w PHP też działa. Generalnie
    wszystko działa, tylko elektronikę do tego zrobić i (mam nadzieję)
    zapomnieć.

    --
    Skarbie, jestem w pracy. Jedzenie jest na kuchence, musisz tylko podpalić,
    gaz jest już odkręcony. Buziaki.