  • Data: 2023-07-22 23:04:55
    Temat: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, July 22, 2023 at 10:39:15 a.m. UTC-5, LordBluzg(R)?? wrote:

    > I jak samo zgaśnie, to można się wystraszyć że oczy pękły.
    >
    > Sam jestem zwolennikiem smarthome...ale w domu mam jedynie powiadomienia
    > o temperaturze wody grzewczej, żebym nie przegiął i zamknął piec
    > (węgiel/ręcznie lub jak się wygasza). Rolety ciągnę za sznurek...ale się
    > zastanawiam jeszcze czy zautomatyzować...no i w kuchni czujka PIR, żeby
    > ledy się pod szafkami świeciły, kiedy wchodzę w nocy wyżerać z lodówy.

    Mam podobne odczucia.

    Nawiasem mowiac. Ludzie mysla ze dom trzeba automatyzowac a w praktyce co ma byc
    automatyczne takie juz od jakichs 50 lat jest.
    Mikrofalowka sie sama wylacza, piec czy bojler tez. Lodowka sama dba o temperature,
    kostki lodu robi, czujka swiatla zaswieca i gasi co tam trzeba, pralka sie kreci raz
    tak raz smak, nikt jej nie musi wajchami mowic ze teraz szybciej albo wolniej.
    Podobnie zmywarka czy telewizor ktory gasnie po ilus tam minutach jak mu sie timer
    zrobi. BA! nawet jebany budzik sie radiem z rana wlacza.

    Juz nie wspomne o tym co tam w smartfonach sie dzieje bo w sumie to nie ma czesto
    przelozenia na realny swiat.

    Ale ludzie ciagle gadaja ze trzeba spinac, automatyzowac, monitorowac...
    Nie, nie potrzeba. Co jest potrzebne to juz dawno jest.

    Podobnie w samochodach, komputerach itp...