  • Data: 2012-03-03 00:18:03
    Temat: Re: Radar na czerwono
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:jig5vt$jfi$1@inews.gazeta.pl...

    > Mi przeszkadza, szczegolnie w lecie gdy jade motocyklem i tacy jezdzacy na
    > czerwonym sa mega niebezpieczni dla mojego zycia i zdrowia (chocby
    > dlatego, ze z zielonego startuje znaczniej bardziej dynamicznie niz auta i
    > do tych 70km/h rozpedzam sie w okolo 4 sekundy).

    sa krzyzowki w ktorych to jest problem
    gdyz jej uklad drogi np zjazd po luku w prawo, gdzie sygnalizacja nie swieci
    w kierunku pojazdow
    nadjezdzajacych, tylko w kierunku stojacych przed sygnalizacja
    samochode skrecajce w lewo na zielonym maja szanse na stluczke:)

    http://maps.google.pl/maps?q=google+maps+wejherowo&l
    l=54.603059,18.30105&spn=0.002172,0.008256&oe=utf-8&
    client=firefox-a&hnear=Wejherowo,+wejherowski,+Pomor
    skie&gl=pl&t=h&z=18

    w tym przypadku pojazdy z ul.cechowej skrecajace w lewo
    a w zasadzie 3 nigdy sie nie wyrabia, jadacy wejherowska ci cfawni moga
    lapac zawsze na prawy boczek

    http://maps.google.pl/maps?oe=utf-8&rls=org.mozilla:
    pl:official&client=firefox-a&q=google+maps+wejherowo
    &um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x46fdba295e757655:0x27fe1a
    3923cf6cc7,Wejherowo&gl=pl&ei=w1NRT9fnJYGphAeO_ZnmCw
    &sa=X&oi=geocode_result&ct=title&resnum=1&ved=0CCAQ8
    gEwAA

    auta autom nierowne a i motocykliscie szybciej startujacy tutaj tez nie maja
    szans