  • Data: 2012-03-03 00:26:20
    Temat: Re: Radar na czerwono
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:138eilf0vyn47.18t5up3vlwg85.dlg@40tude.net...
    > Można, ale z automatu przysługuje Ci zwrot za dojazd drugą klasą
    > komunikacji publicznej.
    > Wszystko ponadto to już uznanionwa sprawa sądu - bo nie masz pewności czy
    > zwrócą Ci kilometrówkę za dojazd, i czy za dzień urlopu w pracy zwrócą Ci
    > pełną dniówkę.

    polska rzeczywistosc
    sad nie wie ze pociag z mojej wiochy juz nie jezdzi
    a na pks z przesiadkami musialbym o 2 sie zbierac :) by zalapac poleczenia
    stracona dniowka + dojazdy

    moze gdyby sobie przeliczyli starty podatku dla panstwa (pracownik nie
    pracuje)
    i nie zarabia wiec nie wyda tych $$$ to by sie 1000x zastanowili czy ma sens
    czy umozyc

    o oby w koncu zginela to solidarnosc policjant, sluzbista czlowiek prawa w
    100% uczciwy
    (sa tacy ale..)