    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: RWD napędem kutasińskich?
    Date: Fri, 19 Aug 2011 21:07:40 +0200

    W dniu 2011-08-19 20:55, Karolek pisze:

    > No tak, ale ja nie jestem mloda pania, a o auto po prostu dbam.

    I chwała Ci za to ;)

    > yhy i wszystko idzie tylko na przednie kola?

    Ano na przednie i to bez szpery. Fakt pierwsze 2 biegi mają ogranicznik
    momentu na 3 biegu idzie już cała moc i moment czyli około 270KM i
    400Nm. Do tego luźniejszy dolot oraz wydech i turbo już przy niecałych
    3kRPM pompuje 1.5bara aż do 6.8kRPM z tym że powyżej 5kRPM lekko spada
    do jakichś 1.4 1.45. Problemem jeszcze jest fabryczni IC który jest
    odrobinę za mały... Ale wszystko w swoim czasie ;)

    Tak wiem teraz powiesz że taka moc na przedniej ośce to już pomyłka.
    Owszem ale nie ścigam się od świateł do świateł ani na ćwiartkę
    (aczkolwiek kiedyś chciałbym spróbować) wystarczy że od 80-160 mam
    przyspieszenie jak niejeden pojazd 0-80 ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis