  • Data: 2018-08-08 16:44:04
    Temat: Re: RFID czy cos..
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    >przodem.
    >Każda płyta ma na krawędzi unikatowy kod kreskowy. Za regałem jeździ
    >wózek który jednym przejazdem jest w stanie zeskanować całość
    >kolekcji, i
    >raportuje listę pozycji komputerowi. Komputer zapamiętuje w ten
    >sposób
    >uzyskaną listę do jakiejś małej bazy danych.
    >Płytę wyciągasz, odsłuchujesz, oglądasz, obmacujesz czy jaką tam inną
    >masturbację uprawiasz, a potem odkładasz w jakikolwiek wolny slot na
    >regale. Komputer skanuje ponownie bibliotekę od tyłu i odświeża listę

    Regal pionowy, odkladasz zawsze na gore, a na gorze czytnik kodow
    paskowych skanuje i zapamietuje kolejnosc

    >Niestety nie rozwiązuje to problemu wrednych dzieci które wyciągają
    >płyty
    >z pudełek i wkładają do innych... Albo pakują po 3 płyty do pudełka.
    >Ale
    >i na to znam sposoby. Mechaniczne.

    Wywalic pudelka - bedzie komputerowi latwiej skanowac plyty czytnikiem
    CD :)

    Tak nawiasem mowiac - plyty maja jakis unikalny identyfikator ?
    Dawniej sie to zalatwialo dokladnymi dlugosciami utworow, ale teraz
    chyba cos dodali ...

    J.