  • Data: 2018-08-09 06:19:42
    Temat: Re: RFID czy cos..
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 8 sierpnia 2018 21:57:51 UTC-5 użytkownik Marcin Debowski napisał:

    > Takich jak mam u siebie w domu i wiele innych osób?

    > Czytam czytam, ale już przestaję.

    Nie poddawaj sie.
    czasem warto sie troche przemeczyc.

    Zakladalem inicjalnie ze w google wpisales cd rfid ale mysle ze nie.

    http://skyrfid.com/RFID_CD_DVD_Tag.php

    Tu pisza ze maja to co ci trzeba. Pisza tez ze maja takie co sie czytaja ponizej
    10cm.

    Napisz sobie do nich i zapytaj o cene a potem daj znac czy zaimplementowales.
    Mam pewne podejrzenie ale ujawnie je jak juz napiszesz co ci wyszlo.