    From: trolling tone <a...@a...org>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pytanie o technikę wykonania zdjęcia
    Date: Sun, 14 Apr 2013 00:40:57 +0200

    W dniu 2013-04-13 23:10, Marek pisze:
    > Gdyby ktoś mnie o to spytał, to jestem osobą techniczną. Studiowałem
    > inżynierię dźwięku na elektronice. Nie wierzę w jakieś cuda typu, że
    > kabel głośnikowy odwrotnie podłączony gra lepiej (to nie żart -
    > słyszałem to na własne uszy :-D ). To co zbudowałem dla siebie poparte
    > jest wiedzą książkową i wyliczeniami matematycznymi. Mogę zacytować
    > strony podręczników. Wszystko co robiłem, to czysta fizyka a nie magia.
    > Marek natomiast wkłada w moje usta jakieś magiczne teorie i co gorsze
    > obraża kolegów po fachu.

    Sorki, że podepnę się trochę OT, nigdy nie potrafiłem zrozumieć tej
    pogoni za perfekcyjną jakością dźwięku. Muzyki, która mnie kręci,
    mogę słuchać w dużym rozrzucie jakościowym, różnice słyszę, ale nie
    mają dla mnie kluczowego znaczenia. Czy coś jest ze mną nie tak?
    Na inżynierii dźwięku się nie znam, ale raczej słoń mi na ucho nie
    nadepnął, skończyłem szkołę muzyczną II stopnia, wciąż jestem dość
    aktywny muzycznie (choć nie zawodowo). Zwyczajnie nie rozumiem tych
    wszystkich "koniecznie lampowych wzmacniaczy" itp. teorii. Czy dla
    ludzi z audiofilskich kręgów słuchanie muzyki na sprzęcie z niskiej
    półki to naprawdę jakaś tortura? Jeśli tak, to wyrazy współczucia.